Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elindítjuk tanácsadó rovatunkat!

Elindítjuk tanácsadó rovatunkat!

Elindítjuk tanácsadó rovatunkat, ahol Lilla hasznos tanácsokat és tippeket oszt meg veletek diéta, edzés, egészséges életmód témákban!

 

Lilla tippek: Versenydiéta

Az idei fitness világbajnokság Dél-Koreában Jeju szigetén kerül megrendezésre, ahol Lilla is indul sportmodell kategóriában. Ebben a blogbejegyzésben Lilla versenydiétájáról olvashattok.

 

A versenydiéta alatt a makrótápanyagokat 30% fehérjére, 30% zsírra és 40% szénhidrátra osztom. .

Általában a szénhidrátokat az edzés előtt és után fogyasztom. Ekkor magasabb a szervezet tápanyagigénye. .

.Az edzés után megiszom egy proteinitalt. A protein felvétele 30 perccel az edzések után elindítja az izomregeneráció folyamatát, feltölti a glikogénszintet az izmokban, csökkenti az izomlázat és támogatja az izomrostok helyreállítását. Számomra a tejsavó izolátum, a protein legjobban és leggyorsabban felszívódó formája.

Az edzések után is több szénhidrátot, teljesértékű fehérjeforrásokat eszem. Általában basmati rizst használok, a rizsek közül neki a legalacsonyabb a Glikémiás hatása, ez azt jelenti, hogy szénhidráttartalma minden más rizsnél lassabban szívódik fel a véráramba. A rizs fajták közti különbségről még írok később, ha szeretnétek. .

A legtöbb étterem elkészíti a grillezett húst zöldséggel vagy salátával, ha úgy kéred. Imádom a grillezett halakat és a steaket grillezett vagy párolt zöldséggel, ami lehet fokhagymás paraj, spárga, spenót, cukkini. .

.

.

Ilyen egy tipikus nap a verseny előtt:

6:00 – Ébresztő, kávé, futás az erdőben vagy ha sötét van és esik az eső akkor edzőteremben futás vagy lépcsőzés. Edzés közben Bcaa-glutamin keveréket fogyasztok utána fehérje izolátumot.

8:00 – Reggeli: általában 4-5 tojás fehérje, 1 sárgája mellé spenót/ brokkoli/cukkini

11:00– Edzés előtti étel – pulykamell pufi rizzsel/ főtt basmati rizzsel, zöld salátával

12:00 A második edzés: Súlyzós, néha + 30 perc kardio a súlyzós edzés befejezése után. Edzés után fehérjeturmix vízzel.

14:00 3. Étel: pulykamell, zöld zöldségek + barna pufi rizs/ párolt basmati rizs

17:00 4. Étel: párolt pulykamell brokkolival/ kelbimbóval, tökmagolajjal

19:30 – vacsora: tojás/grillezett vagy párolt pulykamell/ natúr lében tonhal + pufi rizs/ párolt basmati rizs/ brokkoli

20:00 Előkészületek és főzés a következő napra .

.

Higgyétek el elérhettek bármit, amit kitűztök magatok elé. Ha elkezdetek dolgozni, hisztek a folyamatban és következetesek lesztek, az eredmények is jönni fognak.

#fitnessmotivation