Sütibeállításokkal kapcsolatos információk
Az marathontime.hu weboldal sütiket (cookie-kat) használ a következő célokra:
  • Weboldal működése: Néhány süti elengedhetetlen a weboldal megfelelő működéséhez.
  • Böngészési élmény javítása: Egyes sütik a böngészés kellemesebbé tétele érdekében szolgálnak.
  • Marketing célú sütik: Elemzési és marketing célokra használunk sütiket, hogy a felhasználói élményt optimalizáljuk
A “Beállítások módosítása” gombra kattintva testre szabhatod a sütiket. Az “Elfogadom” gombra kattintva pedig az összes sütit engedélyezed.

D-vitamin: Fontos?

Biztos neked is van elképzelésed arról, hogy mennyi szénhidrátot, fehérjét és zsírt szükséges fogyasztanod nap, mint nap…de vajon ügyelsz a D vitamin fogyasztásodra is? Egyáltalán miért fontos ezzel is kalkulálni?
A D-vitamin fontos szerepet játszik a csontok egészségében és hiánya fokozhatja a következő betegségek kialakulásának kockázatát is:

szív- és érrendszeri betegségek,
a cukorbetegség,
a magas vérnyomás,
a csontlágyulás,
az autoimmun betegségek,
a hibás immunrendszer működés,
a testmozgással kapcsolatos gyulladás és
bizonyos ráktípusok kockázatát.

Ráadásul a legfrissebb adatok arra utalnak, hogy a D-vitamin szerepet játszhat a sportteljesítményben is. A D-vitamin hiánya / alacsony szintje alacsonyabb izomerővel, gyenge fizikai funkcióval, izomzavarral és csontfájással jár.
Ha épületen belül szoktál edzeni, sötétebb bőrtónussal rendelkezel, szakmád megköveteli a védőruházat használatát a mindennapokban, kora reggel, vagy késő délután szoktál edzeni, esetleg minimális testzsírral rendelkezel, kifejezetten ajánlott pótolnod D-vitamin szükségleted, hogy immunrendszered megfelelően tudjon működni.

Keresés